Що робити, якщо відсутнє з’єднання з інтернетом

Перед тим, як телефонувати на технічну підтримку, перевірте чи у Вас все підключено згідно нижче наведених схем !

Проблеми, які виникають під час користування інтернетом :

Чому технічна підтримка, чатсо говорить ” Перезавантажте, будь ласка, ваше обладнання” ?

  • Для поновлення параметрів і поліпшення працездатності, роутер періодично необхідно перезавантажувати. Це пов’язано з заповненням таблиць маршрутизації і зниженням їх ефективності роботи, а також іншими факторами.    
  • Після перезавантаження Wi-Fi маршрутизатор вибирає найбільш вільний (не завантаженою іншими користувачами) частотний канал, що може істотно поліпшити швидкість передачі даних по Wi-Fi. Для цього достатньо відключити електроживлення на 5-10 секунд і включити його назад.

Як краще оплатити послуги, щоб уникнути відключення від Інтернету?
  • Краще всього платити з 20 по 30 числа кожного місяця.
  • Автоматичне відключення абонентів за відсутністю оплати за поточний місяць відбувається 1-го числа (з 00:00 до 06:00)


Я вніс абонентську плату, але інтернет не працює. Чому?

  • Для початку необхідно перезавантажити обладнання (wi-fi роутер), оскільки ваше обладнання, може зберігати інформацію про від’ємний стан рахунку.               
  • Перевірте правильність підключення, зображено на схемі вище.

Як я можу самостійно виміряти швидкість Інтернету?

  • Існує безліч сервісів, які надають таку послугу, один з них speedtest.net
  • Для одержання найбільш точного результату (тесту швидкості Інтернету) ми рекомендуємо вам зробити підключення напряму без wifi роутера, відключити програми, які можуть вплинути на кінцевий результат, оскільки навантажений процесор суттєво впливає на показники швидкості. Наприклад: vpn, μtorrent, інтернет телебачення, ігри, інші браузери…
  • Також рекомендується повторити тест швидкості Інтернету кілька разів, тому як результат залежить від умов з’єднання на даний момент часу.

 


Чому з’єднання з інтернетом є, але при цьому відкривається тільки сторінка про необхідність поповнити рахунок?

  • Перевірте, будь ласка, стан особового рахунку. Якщо коштів недостатньо, поповніть рахунок або скористайтеся послугою «Онлайн Кредит».
  • Якщо грошей на рахунку достатньо, спробуйте підключити інтернет-кабель напряму до ПК або перезавантажити роутер.
  • Якщо не допомогли пункти 1 та 2, то необхідно очистити історію браузера, яким Ви користуєтесь.

Чому постійно обривається з’єднання з інтернетом? 

  • Причиною обривів може бути додаткове обладнання або кабель, який з’єднує це обладнання з комп’ютером. Рекомендуємо підключити кабель напряму до комп’ютера або перепрошити роутер.
  • Перевірте комп’ютер на віруси, попередньо обновивши бази антивірусної програми.

Чому з’єднання з інтернетом є, але при цьому не відкривається жодна сторінка? 

  • Як практика показує, основно причиною даних проблем є наявність антивірусної програми “AVAST”, оскільки коли завершується безкоштовний період користування програмного забезпечення, автоматично починає блокувати вихід в інтернет. Для перевірки, необхідно виключити мережеві екрани даного програмного засобу і перезавантажити комп’ютер.